ALGI YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Bu eğitimin temel amacı, algı yönetimi ile hedef kitleyi etkilemektir. Kişilerin ilişki ve iletişimde oldukları kitleler ve kişiler ile iyi iletişim kurabilmek onları etkileyebilmek ve akılda kalıcı kalabilmek adına Algı Yönetimini kullanmalarını sağlamaktır.
BEDEN DİLİ VE ETKİLİ KONUŞMA EĞİTİMİ
Sağlıklı iletişimin en öncelikli şartı olan ve etkin iletişimi, beden dilini etkili kullanarak sağlamayı öğrenmek isteyen kişilere, iş ve özel yaşamlarında yepyeni bir yol açmak, kendi ışıltılarının farkına varmaları amacıyla düzenlenen eğitimdir. İletişim ekolleri ve beden dili teknikleri ile mutlu çalışan ve kaliteli hizmet kazandırma programın ana amacıdır.
EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ
Bu eğitim ile birlikte, katılımcıların eğitim verme konusundaki yetkinliklerinin geliştirilmesi, dahil oldukları eğitim süreçlerinin, yaptıkları sunumların verimli ve etkin geçmesini sağlamak amaçlanmaktadır.
ETKİLİ GERİ BİLDİRİM
Bu eğitimin temel amacı, çalışanların motivatörlerin belirlenmesi, performans engellerinin netleştirilmesi, durumsal yaklaşarak ekibe uygun koçluk verilmesidir.
EKİP ÇALIŞMASI VE MOTİVASYON EĞİTİMİ
Birbiriyle uyumlu ve motivasyonu yüksek bir ekip için başarı kaçınılmazdır. Ekip Çalışması ve Motivasyon Eğitiminde katılımcılarımızla iyi bir ekip olma incelikleri üzerinde duruyor ve motivasyonun önemi üzerine çalışmalarımızı yürütüyoruz..
ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Bu eğitimde, kendimizi en doğru ne şekilde anlatabiliriz ve anlayabiliriz üzerine teknikleri konuşuyoruz.
ETKİLİ PAZARLIK VE MÜZAKERE TEKNİKLERİ
Küresel krizlerin olumsuz etkisiyle hızlı değişime uğrayan satış ve satın alma yönetimleri, işletmelerin karlı karar alma sürecini etkileyebiliyor ve satış ve satın alma sorunlarını beraberinde getiriyor. Bu nedenle, doğru alıp satabilmek ve "Alırken Kazanabilmek" felsefesine uygun değişimler yapmak zorunluluğu ortaya çıkıyor.
Satışta ve satın almada başarının anahtarı, müşteri ile uzlaşmanın sağlanması ve gerektiğinde sıkı bir biçimde pazarlık yapabilme becerisine sahip olmaktan geçer.
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Bu eğitimde, bir sunumda olması gereken belirli tekniklerden bahsediyor, uygulama ve analizlerimizle eğitim sonunda farkındalığımızı arttırıyoruz
ETKİLİ TAKIM ÇALIŞMASI EĞİTİMİ
Bu eğitim ile birlikte katılımcıların bulundukları takım içinde en etkili sonuçlara ulaşabilmeleri için takım kültürünü içselleştirmeleri amaçlanmaktadır. Takım kültürünü benimsemek ve takım arkadaşlarına benimsetmek için gerekli ipuçları sağlanacaktır
ETKİLİ ZAMAN YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Bu eğitimin amacı; işte bu finansal tabloların neler olduğunun kavranması, finansal risklerin tespitinin sağlanması ve zamanında bu risklere karşı alınacak önlemlerin ortaya konmasıdır
İŞ YAŞAMINDA ZOR İNSANLARLA BAŞA ÇIKMA
VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ
Zor insan kavramını anlamak zor insanları tanıyarak baş edebilmeyi öğrenmek İlişkilerini yönetebilmeyi öğrenmek
İŞLETMELERDE EĞİTİM VE EĞİTİM İHTİYAÇ ANALİZİ EĞİTİMİ
Bu eğitimin temel amacı, siz ve çalışanlarınızın öğrenme ve gelişim için tam olarak neye ihtiyaç duyduklarını tespit etmek ve onlara en uygun eğitimi sunarak daha başarılı, motive olmuş ve verimli bir ekip oluşturabilmek. Sürdürülebilir ve çıktıları ölçülebilir eğitim programlarının oluşturulabilmesidir.
İŞLETMELERDE ÖDÜL VE ÜCRET YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Bu eğitim, işletmelerin ödül ve ücret yönetimi konularında bilgi sahibi olmalarını amaçlamaktadır. İşletmelerde nitelikli insan kaynaklarının elde edilmesi yeterli değildir; önemli olan bu kaynağın işletmede kalmasını sağlamak ve çalışanların işletmeye bağlılığını artırmaktır. Bu amaçla ücretlendirme ve ödüllendirme sistemleri büyük önem taşır.
KAOS VE KRİZ YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Eğitim programı “yeni normal” haline gelen kriz ve kaos ortamının nedenlerini ve sonuçlarını ortaya koymayı, bu bağlamda kurumları yeniden değerlendirerek izlemeleri gereken strateji ve taktikler konusunda düşünmeyi amaçlamaktadır
KENDİNİ YÖNETME(ÖZ YÖNETİM) BECERİLERİ
Eğitim programı “yeni normal” haline gelen kriz ve kaos ortamının nedenlerini ve sonuçlarını ortaya koymayı, bu bağlamda kurumları yeniden değerlendirerek izlemeleri gereken strateji ve taktikler konusunda düşünmeyi amaçlamaktadır.
KİŞİSE LİDERLİK VE FARKINDALIK EĞİTİMİ
Bu eğitim ile, yönetici veya yönetici adaylarının kariyer hedeflerine dair tüm ihtiyaçlarını karşılanmaktır. Etkili yöneticilik ve liderlik yolunda, ekip yönetimi, delegasyon gibi stratejik yönetim detayları tartışılacak ve aktarılacaktır. Eğitim, kurumun isteğine göre yönetici adayları ve yeni yöneticiler ile deneyimli yöneticiler için farklı içeriklerde sunularak ayrıştırılabilmektedir.
KOŞULSUZ MÜŞTERİ MUTLULUĞU EĞİTİMİ
Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” kavramı, Beymen’in ‘özgün ve ayrıcalıklı’ hizmet anlayışının ana fikrini oluşturuyor. Türkiye’de henüz tüketiciyi koruma yasasının bulunmadığı ve tüketici haklarından söz edilmediği bir dönemde sektörde bir ilke imza atarak hayata geçirilen bu uygulama, özel siparişler, ömür boyu ücretsiz tadilat, hediye danışmanlığı, kurumsal hediye, ‘private shopper’, ev ve işyerine servis, ürün değişimi ve iadesi, ücretsiz eve teslim, son dakika hizmeti gibi uygulamaların yanı sıra dünyaca ünlü markaların tasarımcıları ile tanışma, moda haftalarına katılım ve özel ürün tedariği gibi alışverişin ötesinde benzersiz deneyimler sunuyor.
LİDERLİK VE MOTİVASYON EĞİTİMİ
Bu eğitimin temel amacı, doğuştan gelen değil sonradan kazanılan bir özellik olan liderlik hakkında bilgi alınması, hangi yollar ile gelişeceğinin tartışılması, ekibi anda , motive ve akışta tutmanın yollarının araştırılmasıdır.
ORTA VE ÜST DÜZEY YÖNETİCİLER İÇİN LİDERLİK EĞİTİMİ
Bu eğitim, ara kademe ve üst düzey yöneticilerin, liderlik bilgi ve becerilerinizi güçlendirmekle birlikte değişen iş dünyasında, liderlik yolculuğunda destekleyecek adımları planlamayı amaçlar.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Problem Çözme ve Sonuç Odaklılık Eğitiminde, problem çözme teknikleri, problem çözüm süreçleri, problemlere karşın iyileştirme ve çözüm önerileri üzerinde durulmaktadır. Tüm iş profesyonellerinin katılabileceği Problem Çözme ve Sonuç Odaklılık Eğitiminde, konu anlatımı sonrası teknikler uygulama ve örneklerle pekiştirilmektedir
STRATEJİK DÜŞÜNME VE SORUN ÇÖZME EĞİTİMİ
Bu eğitim ile katılımcıların problem çözme ve karar verme bilgi, beceri ve tutumlarını kazanması hedeflenmektedir.
Sorunlara farklı açıdan bakarak yaratıcı çözümler üretme yeteneklerinin geliştirilmesi üzerine çalışılacaktır
STRES YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Stres Yönetimi Eğitiminin amacı, kişinin kurumsal iş hayatı süreci ve sosyal yaşam alanında stresle mücadele edebilecek duruma gelerek, kişinin bireysel gelişim sürecine katkıda bulunmaktır.
TAKIM OLUŞTURMA, YÖNETME VE ETKİLİ TAKIM ÇALIŞMASI EĞİTİMİ
Bu eğitimin temel amacı, ekip verimliliğini yükseltmek ve ekip üyelerinin birbirlerini desteklemesini ve şirket performansının yükselmesini sağlamaktır
YARATICI DÜŞÜNME, PROBLEM ÇÖZME VE KARAR VERME TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
Bu eğitim ile katılımcıların problem çözme ve karar verme bilgi, beceri ve tutumlarını kazanması hedeflenmektedir.
•Sorunlara farklı açıdan bakarak yaratıcı çözümler üretme yeteneklerinin geliştirilmesi üzerine çalışılacaktır
YÖNETİCİLİK EĞİTİMİ
Bu eğitim ile ekip yöneticileri ve yönetici adaylarının, takıma liderlik edebilmek için gerekli becerileri edinmesi, takım yönetimi konusunda geliştirilmesi, takım kurma ve geliştirmek için başlıca yöntemleri öğrenmesi amaçlanmaktadır.
• Etkin yönetici ve lider olma yolunda, takım yönetimi, delegasyon, geri bildirim, motivasyon ve ekip içi etkin bir iletişim stratejisi oluşturması için gerekli bilgiler uygulamalı olarak incelenecektir
ZAMAN YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Zaman Yönetimi Eğitimi, zamanı yönetebilme becerisine ne ölçüde sahip olup olmadığınızı belirlemek, zamanı yönetmede size engel olabilecek faktörleri ortadan kaldırarak, zamanı nasıl daha etkili kullanabileceğinizi göstermeyi hedefler. Bu bağlamda, Zaman Yönetimi Eğitimi ile doğru zaman yönetimi sayesinde iş ve özel yaşantınızda daha az stresli, daha huzurlu ve daha planlı hale gelmenizi sağlamak amacındayız